Barion Pixel
Kosár

A kosár még üres
Weboldalunkon „cookie”-kat (továbbiakban „süti”) alkalmazunk. Ezek olyan fájlok, melyek információt tárolnak webes böngészőjében. Ehhez az Ön hozzájárulása szükséges.
HOZZÁJÁRULOK
Bejelentkezés
Ha még nem regisztráltál, add meg az e-mail címed a regisztráció megkezdéséhez.
E-mail cím
Regisztráció
E-mail cím *
Telefonszám
Vezetéknév *
Keresztnév *
Jelszó *
Jelszó megerősítés *
Elfelejtetted, vagy módosítanád a jelszavadat?
Add meg az email címedet, amivel regisztráltál! Küldünk neked a jelszó megváltoztatásához egy linket.
E-mail cím
Új jelszó létrehozása
Jelszó
Jelszó megerősítés
Márkák a Nordixban - Mini Skandi Home
Bemutatkozó sorozatunk következő tagja Baranyai-Sefcsik Éva, a Mini Skandi Home webáruház ügyvezetője és tulajdonosa, akit 3 évvel ezelőtt, házuk építkezése, és a gyerekszoba projekt annyira megihletett, hogy úgy érezte, jó lenne itthon egy lakberendezési webáruház kicsikre tervezve. A skandináv stílus mindig nagy kedvence volt, így nem volt kérdés, hogy ezt a letisztult stílust szeretné képviselni a kiegészítők esetében. Így jött a Miniskandi Home ötlete. Most az ő történetét ismerheted meg. Gyere, tarts velünk!

Miniskandi Home webáruház 🌐: https://www.miniskandihome.hu

Fotók: Natural Sentiments - 🌐: https://www.nsentiments.com


A tiszta vonalak, a meleg színek, a minimalista design és a funkcionális a válasz arra, hogy miért is olyan népszerű a skandináv design. Népszerűsége világszerte elterjedt funkcionalitása, egyszerűsége és minimalista megközelítése miatt. 


Ezt felismerve hozta létre Évi, férjével közösen a Miniskandi Home webáruházat, ahol skandináv stílusú gyerekszobai bútorokat, kiegészítőket, és dekorációkat árulnak kicsiknek-nagyoknak egyaránt. A termékfotók, és a különböző reklámanyagok elkészítéséhez olyan helyet kerestek, ami illeszkedik ehhez a letisztult, skandináv vonalhoz. Így találtak rá a Nordix-ra. 



“Évi, nagyon szép lett a webshop, és a termékeitek igazán elegánsak, letisztultak! Honnan indult a vállalkozás ötlete? Voltak kezdeti nehézségek?”- Nordix


“Köszönöm szépen, ez igazán jól esik! Igazából vállalkoztunk régebben is. Szublimációval foglalkoztunk, ami leginkább offline működött fesztiválokon, design vásárokon, de egy idő után ezt nehéz volt folytatni. Közben elkezdtünk építkezni, kialakítani a ház stílusát, berendezését.. a skandináv vonal mindig is a szívem csücske volt, és a házunk is ebben a szemléletben készült el. Imádtam minden pillanatát a tervezésnek, szerelem projekt volt. Az építkezést követő 1 évre vártam a kisfiamat,, amikor belevetettem magam a gyerekszoba kivitelezésébe. Elég szöszölős tudok lenni a tervezés és a bútorok kiválasztása során, és itthon sok mindent nem lehetett kapni abban a stílusban, amit szerettem volna. Ezért utána néztem külföldi forgalmazóknak, ahonnan a bútorokat beszerezhettem, és innen már egyenesen jött a gondolat, hogy ez másoknak is hasznos lehet . Ezt követően született meg a webshop gondolata. 


A Covid kezdetekor vágtunk bele, amikor a kisfiam 2 éves volt, és a mai napig nem bántam meg ezt a döntést. Fontos volt nekem , hogy szép legyen a webshop, és olyan érzést keltsen, mint egy fizikai bolt. A Shopify lett az eszköz, ami megvalósítja az elképzeléseinket, de nekünk ez megérte, hiszen így tudjuk, hogy profin csináljuk, ami hozzájárul a brandépítéshez is.”




"Izgalmasan hangzik, az biztos! Mennyibe időbe telt felkutatni a potenciális termékeket? Az ötlettől, hogy jutottatok el a megvalósításig?”- Nordix


“Nem volt kész listánk. Volt 1-2 márka, amik tetszettek nekünk. Akkoriban volt 10-20 termék, és kevés befektetés, hogy ne kockáztassunk nagyot. Ahogy felraktuk a termékeket, bevontunk egy marketing csapatot, akik segítettek nekünk az indulásban. Büszkék vagyunk rá, hogy már minket keresnek meg a különböző márkák. Fix készlettel dolgozunk, és ha valami nem elérhető, akkor lehetőség van előrendelésre. Az egész webáruház az én stílusvilágomra épült. A gyártóktól például nem is minden terméket teszek fel, csak azokat, amik tükrözik a brandet, és én is szívesen kitenném az otthonomba.” - Évi


“Mondtad, hogy 10-20 termékkel indultatok. Most hány terméketek van a webshopban?”- Nordix


“Közel 400 termék. Vannak állandóak, vannak, amik cserélődnek. Például, ha új kollekció jön ki a gyártóknál, vagy látjuk, hogy nem szeretik az adott terméket, akkor cserélünk. Az első év minuszos volt, a második év már profitot termelt. visszaforgatjuk a pénzt, hogy fokozatosan növekedjünk. A kezdetek- kezdetén raktárnak a családi házunk garázsát használtuk. Mindössze 18 négyzetméter volt. Abból lett egy raktár Kistarcsán, most pedig 70 négyzetméterrel gazdálkodunk, ami ugyan még mindig szűkös, de ez már egy jóval ideálisabb állapot.”- Évi



“Wow! Nem kis lépések ilyen rövid időn belül. Ezek menet közben alakultak organikusan? Hogyan tudtatok növekedni?”- Nordix


“A terv megvolt, hova szeretnénk eljutni, azt is tudtuk, hogy a marketingre frodítani kell, de nyilván sok dolog útközben jön, és az aktuális helyzethez idomulsz, próbálod a szembejövő kihívást megoldani.”- Évi


“A webáruházzal járó teendők menedzselése természetesen jött?” 


“Amikor kereskedelmi asszisztensként dolgoztam, akkor bevontak olyan folyamatokba is, mint a webáruház készítés (,ami az én pozíciómban elég egyedinek számított) így képbe kerültem a folyamatokkal. Viszont azt soha nem tudtam megmondani, hogy ebben lett volna bármiféle tudatosság. Nyilván, ha az ember elkezd vállalkozni, akkor az online térben is szeretne érvényesülni, és jól csinálni.”- Évi


“Kicsit hasonlóan alakultunk mi is, és folyamatosan alkalmazkodtunk az aktuális helyzethez… Szerintünk már az tudatosság, hogy utánajártál. Az arculatotok is szuper profi, főleg az insta feedetek! Mi volt a motivációd?”- Nordix


“A régi logónkat én csináltam, de éreztem, hogy kell a megújulás, ezért felkértem egy grafikust. Az egységes megjelenés, és a gyártói képek sem mindig olyanok, amit szeretnénk a webshopban is viszontlátni, így felkértük Natural Sentiments Nikit, hogy segítsen nekünk a fotózásban. Régóta nagyon jóban vagyunk, és szuper fotós. Ő csinálta a családi fotóinkat is.”- Évi


“És miért pont a Nordixra esett a választás?”- Nordix 


“A Nordix stúdió hangulata, berendezése a skandináv, neutrális stílushoz tökéletesen passzolt, szeretjük a letisztult enteriőröket, mi is ezt képviseljük, nem is volt kérdés, hogy megfelelő helyszín a termékeinkhez.”- Évi 



“Mennyire időigényes egy ilyen termékfotózás leszervezése? Hogy néz ki a folyamat?”- Nordix 


“Ez volt az első fotózásunk, tapasztalat nélkül vágtunk bele, de meglepően zökkenőmentesen zajlott a szervezés. 

Egy másik márkával fogtunk össze, így viszonylag egyszerűbb volt a feladatunk. Előtte készítettünk terveket, mit hova, milyen terméket szeretnénk elhelyezni, mintha csak egy gyerekszobát rendeznénk be. A kis modellek között a kisfiunk is szerepelt, aki nagyon élvezte, hogy játszhat, mivel a fotózás kötetlen volt, és arról szólt, hogy a gyerekek élvezzék a berendezett játszósarkokat, játékokat, és pillanatokat örökítettünk meg.”- Évi


“Melyek a jövőbeni céljatok?”- Nordix 


“Most gőzerővel dolgozunk a hamarosan megnyíló bemutató termünkön, ahol lehetőség lesz személyesen is megtekinteni a termékeinket, illetve azokat személyesen is átvenni. A termékkínálat bővülése sem állhat meg, ezen is folyamatosan dolgozunk, hogy egy helyen be tudják szerezni nálunk a családok a gyerekszoba megfelelő, harmonikus kialakításához szükséges kiegészítőket, bútorokat, amik praktikusak is.

Szeretnék a következő 5 éven belül egy üzlethelyiséget is, de ez még egyenlőre várat magára, illetve külföldre is megnyitnánk online kapuinkat.”- Évi


“Ez mind szuperül hangzik. Ahogy haladtok előre, ezek teljesen reális elképzelések. :) Mit üzennél azoknak, akik egy webshop üzemeltetésébe vágnának bele vagy egyszerűen csak szeretnék követni az álmaikat?” Nordix


“Mindenképp olyan dologba vágjanak, amihez valamilyen módon kapcsolódnak, ami iránt rajonganak, hogy szívvel-lélekkel tudják majd csinálni. Egy webshop üzemeltetését sokan úgy képzelik, hogy bejön a megrendelés, azt be kell csomagolni és át kell adni a futárnak. Azonban ez csak egy nagyon kis része az egész folyamatnak. Egy vállalkozásban sok olyan munkafolyamat van, ami nem túl szórakoztató, de mégis meg kell csinálni. Ezért tartjuk fontosnak, hogy az alapok rendben legyenek. Legyen megtervezve a következő 1-2 év, hogy tudják merre tartanak, lehessen mérni az eredményeket, ezek alapján lehet menet közben finomhangolni. Ne essenek viszont abba a hibába, hogy arra várnak, hogy minden tökéletes lesz, mert akkor nem vállalkozni, hanem várakozni fognak! :)

Azt kívánom, hogy legyen minél több magyar családi vállalkozás!” -Évi


Ha Te is szeretnéd bemutatni magad vagy a vállalkozásodat, jelentkezz ide kattintva!