Barion Pixel
Kosár

A kosár még üres
Weboldalunkon „cookie”-kat (továbbiakban „süti”) alkalmazunk. Ezek olyan fájlok, melyek információt tárolnak webes böngészőjében. Ehhez az Ön hozzájárulása szükséges.
HOZZÁJÁRULOK
Bejelentkezés
Ha még nem regisztráltál, add meg az e-mail címed a regisztráció megkezdéséhez.
E-mail cím
Regisztráció
E-mail cím *
Telefonszám
Vezetéknév *
Keresztnév *
Jelszó *
Jelszó megerősítés *
Elfelejtetted, vagy módosítanád a jelszavadat?
Add meg az email címedet, amivel regisztráltál! Küldünk neked a jelszó megváltoztatásához egy linket.
E-mail cím
Új jelszó létrehozása
Jelszó
Jelszó megerősítés
A business portré a Nordixban
Rólad készült valaha business portré? Egy jól kivitelezett, professzionális üzleti fotó segíthet erős első benyomást kelteni, és megmutatni a világnak, hogy miről is szól a vállalkozásod. Következő cikkünkből megtudhatod, hogy miért is érdemes egy profi fotósorozatba fektetned, és bemutatjuk azt is, hogyan zajlik egy business portré fotózás? Tarts velünk!

Viszont még mielőtt belevágunk, vegyük át az alapokat! 


Mi is az a business portré? Gyakorlatilag egy olyan fénykép, amely egy vállalathoz vagy márkához kapcsolódó személy vagy csoport képét örökíti meg. Az üzleti portré célja, hogy segítsen megteremteni, és kommunikálni a vállalat vagy márka identitását, alapvető értékeit. Egy jól elkészített szakmai portré megbízhatóságot, és professzionalizmust közvetíthet. Emellett emlékezetesebbé teheti vállalkozásodat vagy márkádat.


Az üzleti portrék számos célt szolgálhatnak. Használhatók marketing- és márkaépítési stratégiád részeként, a weboldaladon, a közösségi média felületeiden, az e-mail aláírásodban és a névjegykártyádon egyaránt. 


Vitathatatlanul a személyes márkeépítés kihagyhatatlan kelléke. 


Az üzleti portréknak sokféle típusa létezik, a hagyományos headshotoktól kezdve, a kreatívabb stílusokig. Az általad választott portré típusa attól függ, hogy milyen képet szeretnél közvetíteni magadról, és vállalkozásodról.


Milyen business portré típusok vannak?

Az üzleti portréknak számos különböző típusa létezik, amelyeket vállalkozásodhoz használhatsz. Néhány gyakori példa:


A klasszikus - Főleg nagyvállalati környezetben alkalmazzák, akár a vállalat márkájának megjelenítésével, például önéletrajzhoz, Linkedin profilhoz, konferencia megjelenéshez, vagy névjegykártyához.


A hivatalos headshot - Ezek a hagyományos portré képek, amelyeket stúdióban készítenek. Egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. Általában öltönyben, illetve elegáns üzleti ruhában készülnek. Prémium minőséget és sikeres üzletet sugallnak. 


A lifestyle - Ha egyéni vállalkozó vagy, és valamilyen szolgáltatást nyújtasz, -mint pl. virágkötő, szövegíró, life coach-, akkor kreatív megoldásban kell gondolkodnod, hogy elnyerd leendő ügyfeleid bizalmát, és hiteles márkaidentitást építs ki. Ezek a portrék olyan helyszínen készülnek, amelyek illeszkednek az adott szolgáltató területéhez. Ha például Te egy étterem tulajdonosa vagy, akkor ajánlott az étterem előtt elkészíteni az üzleti portré fotókat.


Így készülj egy business portré fotózásra!


A megfelelő helyszín kiválasztása

Az üzleti portré elkészítése előtt érdemes egyeztetned a fotóssal, a helyszínt illetően. Mindig olyan helyszínt válassz, amely illik a márkádhoz, tükrözi a munkásságodat, és autentikus. Először is, ha inkább lifestyle vonalban gondolkodsz, akkor sok fényre van szükséged. A megnyerő portrékhoz ebben az esetben a lágyabb fény a legjobb. A Nordix kifinomult, és minimalista termei egyedülálló tereket biztosítanak, végtelen lehetőségekkel, így a lifestyle fotóktól kezdve, a business portrékig bármilyen hangulatú fotónak teret biztosít. 




Fotós kiválasztása 

A megfelelő fotós jelentheti a különbséget a fotók minősége között. Egy nagyszerű szakembertől kényelmesen, nyugodtan és magabiztosan fogod érezni magad, segíti a koncepcióalkotást és elengedhetetlen szempont, hogy kapcsolódjon a stílusodhoz, és értse, amit szeretnél.


A koncepció megalkotása, leegyeztetése

A koncepciót érdemes a fotósoddal együtt kialakítanotok, a helyszín adottságai, és az igények alapján. Hasznos a fotós számára is, ha pontosan meghatározod, hogy mit szeretnél a fotókkal üzenni. Ha világos célt tartasz szem előtt, könnyebben tudtok egységes koncepciót létrehozni. Ha az üzeneted vagy az ötleteid már a kezdetektől fogva nem egyértelműek, akkor ez valószínűleg a kész fotókon is tükröződni fog.


Fotós ajánlónkon keresztül könnyedén találhatsz az igényednek megfelelő fotóst: https://nordix-rooms.hu/fotos-ajanlo


Hol használd az üzleti portrékat?

Az üzleti portrék rengeteg különböző csatornán használhatók. A leggyakoribb területek a következők:


A weboldaladon - Ha egy professzionális portré szerepel a weboldaladon, az segíthet a bizalom kiépítésében. Emellett megközelíthetőbbnek, és szimpatikusabbnak is tűnhetsz ezáltal.


A közösségi média oldalaidon - Ha a közösségi médiát használod vállalkozásod népszerűsítésére, egy professzionális portré hitelesebbé tehet, és a szakértői státuszod is növelheti.


Az e-mail aláírásokban - Ha az e-mail aláírásodhoz üzleti portrét adsz hozzá, az remek módja a vállalkozásod népszerűsítésének. Segíthet abban is, hogy bizalmat építs ki a potenciális ügyfelekkel.


Marketinganyagokban - Ha bármilyen típusú marketinganyagot használsz, -például brosúrákat vagy szórólapokat-, egy üzleti portré hozzáadása segíthet hatékonyabbá tenni az anyagokat. Az emberek nagyobb valószínűséggel veszik észre és emlékeznek marketinganyagaidra, ha azokon egy professzionális business portré is szerepel.


Bármikor, amikor jó benyomást kell keltened - Számtalan más alkalom van, amikor jó benyomást kell keltened. Az üzleti portré használata mindig biztos megoldás, ha márkád identitását szeretnéd átadni.


Amint látod, számos alkalom van, amikor egy üzleti vagy vállalati portré használata előnyös lehet. Ha javítani szeretnéd imázsodat és jó benyomást szeretnél kelteni, akkor mindenképp fontold meg egy professzionális business portré használatát!